Kami:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Perjalanan dari KL ke MIRI

17.3.2009 – aku gerak dari kuarters jam 8.30pagi.. sampai kat Airport jam 8.55pagi.. sesampai jer CC da tunggu.. kami terus check in.. lepas check ini..kami g breakfast kat food garden.. lapar.. lepas makan, kami terus ke balai berlepas.. ini la dia boarding pass aku.. first time nak naik MAS nih.. seperti yang dijadualkan.. kami berlepas dari KUL ke MIRI jam 1005am..
huhuuhu.. last minute booking flight, kami dapat tempat duduk ke-2 akhir.. sib baik toilet tak mengeluarkan bau-bauan.. sebelah aku tu CC Zun..
tak lama lepas kapal dah stabil, kami dihidangkan ngan nasi goreng + sate ayam + Roti + buah + aiskrim..

rerupanya, kapal yang kami naik nie transit kat Kuching.. tak lama.. dalam 45minit jer.. jadi kami pun turun la jenguk-jenguk Airport Kuching ni.. dan ini lah pemandangan sekitar airport kuching.. (kami tak kuar kemana pun.. takut terlepas flight ke MIRI..)




bila kapal dah nak gerak dari Kuching ke Miri, tetiba kapten buat announcement yang kapal terpaksa patah balik sebab ada masalah teknikal.. dekat ½ jam jugak la mentara menanti diaorang baiki apa yang ‘bermasalahnya’ tu.. flight dari kuching ke miri penuh..
Kami dijadualkan sampai kat Miri jam 1.30ptg.. tapi disebabkan masalah teknikal tadi, kami sampai jam 2.30ptg.. delay 1jam.. dan yang penting, kami selamat sampai.. Alhamdullillah..

0 ulasan: