Kami:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sejenak di Main Terminal Building (MTB), KLIA

Semalam, lepas lunch hour.. CC ajak g MTB.. nak g tengok contoh2 stand untuk poster Kempen Penghantaran Pulang Pati.. oleh kerana keje’an itu adalah dalam senarai tugas aku, kena la g.. tak boleh nak mengelak la.. dan dalam pada snap sana sini contoh ‘stand’ yang ada kat dalam MTB nie, sempat jugak aku ngan cc bergambar.. hehehhe… kata En.Kadir (Ketua Operasi MTB), bendaalah nie di rasmikan oleh Dato Azalina beberapa hari sebelum namanya tidak tersenarai dalam kabinet..

Kami me’round’ kat sekitar Kaunter Imigresen di Balai Ketibaan & Balai Berlepas.. ini la dia escalator bagi sesapa yg nak g oversea.. (aku mmg la da selalu g kat area nie..tapi saja nak berkongsi pemandangan)

Turun jer dari escalator, terus la jumpa kaunter imigresen… cop passport dulu yer..
Kami sempat la me’round’ kat kat sekitar area kaunter VOA.. lajak depan sikit, kami jumpa model-model kapal... yang nie model yang besar… ada MAS, AIRASIA, ETIHAD..



Dan ini model kapal yg kecik jer.. diaorang simpan dalam lemari.. ada banyak model sebenarnya.. tapi kapal FedEx Express jugak la menarik minat aku.. hehhehe.. maklum la, ini la company yang bagi rezeki kat hubby aku tiap bulan.. (pejam celik, dah dekat 2 taun hubby keje ngan FedEx kat Damansara..)

0 ulasan: