Kami:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cable Car

sampai pun akhirnya.. papa yang tak sabar nak naik cable car nie.. aku??? hehehe...takut sebenarnya... tapi takkan nak tunggu kat bawah jer kan? layan jer la walaupun dalam ati nie kecut sebenarnya... tiket nak naik cable car nie RM25 untuk orang dewasa.. kanak-kanak bawah 3 tahun = FREE... tapi kalau nak diskaun, masa beli tiket tu kita tunjukkan MyKad sekali.. dapat la RM15 seorang (dewasa)...
masa nie baru jer gerak sikit.. bila pandang depan, mak datuk...jauh lagi nak sampai puncak.. nie kalau Puan Som (mak aku) kompom dia taknak naik.. gayat woo...muka aku pun muka cuak jer tuh... aku pegang pemegang tu tak lepas-lepas sampai la ke puncak... masa turun pun sama.. pegang pemegang tu.. kot la jauh ker, bleh senggayut.. hehhe..
dalam perjalanan naik ke puncak, ternampak plak air terjun.. entah apa la nama air terjun tu..

bila dah nak sampai puncak, baru la bleh nak senyum lebar...



2 ulasan:

Ietams berkata...

nampak betul muka takut tu..

mila80 berkata...

heheh..cable car kat genting pun dah cukup buat aku kecut perut.. inikan pula cable car machinchang yang terasa jauhnya nak nyampai ker puncak..