Kami:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Syakir

Sian Syakir…dia kena dok wad sebab muntah + cirit birit yg melampau + demam.. semalam lagi kami dah diberitahu pasal Syakir tu.. tapi malas nak bawak ammar.. takut jangkit.. aritu ammar dah kena dulu.. doctor kata virus.. virus tu merebak melalui udara… sesampai kat wad, tengok syakir tengah tido… ala sian nyer…. Kecik-kecik da kena dok wad… siang nie, adik ipar aku si emy yang jaga syakir… ipok amik shift malam untuk jaga syakir.. coz laki dia keje malam…

Da petang baru dapat makan nasi adik ipar aku…

Ini la mak aku… mak nak tolong jaga syakir pun tak boleh la masa ni.. mak ada baby tua nak dijaga.. (adik aku yang kemalangan thn lepas)
Kami dok kat spital ada la dekat 1 jam lebih… sampai syakir jaga la… ini la ipok (adik aku)

2 ulasan:

Ietams berkata...

ala siyan,
sakit ape ank ipok la..
brp umo syakir ni

mila80 berkata...

anak ipok kena jangkitan virus.. macam ammar kena masa ujung bulan 12 aritu.. anak dia muda 2 bulan dari ammar.. skang da nak masuk 10bulan la..