Kami:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Melawat Khalif Rayyan di Felda Pasoh 2

kami gerak dari Palong ke Pasoh 2 dalam pukul 5 petang... sampai kat pasoh dalam pukul 5.45 petang... keluarga mertua dah sampai dulu kat pasoh nie.. diaorang gerak dari Batang Jelai dalam pukul 4 lebih... sampai-sampai jer..papa terus riba anak buah dia.. (kalau dulu, papa tak berani nak pegang budak yang baru lahir...tapi skang, dah teror dah..)
Khalif Rayyan tengah syok tido.. orang buat bising & angkat letak dia pun, dia tetap tak sedar.. semangat sungguh la khalif nie...
putih melepak orangnya...



khalif rayyan mimpi.. tetiba jer dia cembeng...

pastu ok semula...
aku & khalif rayyan... huh..masa memula nak dukung khalif rayyan nie, tetiba jer bujang aku yang leka main kat luar ngan atok & papa masuk rumah.. bila dia nampak jer aku dok cium-cium dan pegang baby, terus dia menjerit... marah gamaknya mama pegang baby..
macam mana nak ada adik ammar ni? asyik dok atas riba mama jer.. pantang mama ilang dari pandangan mata, mesti menangis beria-ria..
pukul 6.45petang kami gerak balik.. keluar jer dari rumah, ammar terus lari g kat motor...
nak naik motor...
papa sambar ammar, buat superman...

2 ulasan:

Ietams berkata...

okey la tu..
jom la #2

mila80 berkata...

aku bagi laluan kat ko jalan dulu... hehehhe..