Kami:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

citer RINDU

Ada cerita yang nak dikongsi… tadi, kawan opis aku si kak leen citer.. anak dia hafiz telefon..tetiba kata “mama, boleh tak mama balik sekarang?” yang kawan aku nie pun cam cemas la jugak bila anak dia suh balik sekarang.. tengah sesibuk kat opis pepagi nie, tetiba suh balik plak.. hehehhe…kawan aku tanya la “nape?” nak tau apa anak dia jawab? “takde la, hafiz rindu kat mama”… ala..comelnya.. tersentuhnya ati.. seronoknya bila ada yang merindu kita.. nak-nak anak sendiri.. hai.. bila la ammar aku bleh cakap cam tu ek.. hehheheh tak sabar nak tunggu ammar besar & membesar jadi anak yang baik.. Amin.

2 ulasan:

Ietams berkata...

memang sebak je rase,
haziq skrg kalo sesekali tipon dia kat rumah bbsitter, pun pandai minta.
"ibuu.., nak n*n*n, meh la..."
genang air mate, weh!

mila80 berkata...

walah haziq..
pandai nyer..
touching giler...
mesti ko rasa nak berdesup balik kan ita.. huhuhuh