Kami:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Uitm, Shah Alam

Sabtu lepas.. aku terpaksa OT.. keje bertambun.. papa cuti..tapi papa ikut aku g opis.. buat teman..hehehhe.. aku OT dari jam 10pagi sampai la jam 4 petang.. ammar dok umah ibu.. habsi OT, kami g jemput ammar..pastu kami g Uitm, Shah Alam.. kami g jumpa auntie Rara.. kami sampai kat Kolej Seroja, Uitm-Shah Alam dalam kul 6petang.. sejak bujang aku nie pandai jalan, dah taknak berdukung dah.. jalan lagi syok bagi dia.. tengok la gambar2 kat bawah nie..
gembira dapat melarikan diri dari mama... dah tak payah nak pimpin.. bebas..



nengok ikan & kura-kura...
ammar takut..
dalam pada takut-takut tu..dia sengih-sengih nengok kura-kura...
ammar..ammar...

2 ulasan:

Ietams berkata...

amboi.. kemain lagi ammar yer.. pas ni main kejar-kejar dgn mama lak eh

mila, ade award. jgn lupe amik.

mila80 berkata...

pasni ammar suh mama exercise..
sib baik mama da start joging 3 minggu kebelakangan nie.. untuk stamina.. hehehhe..

ita, award tu aku tak reti la nak amik camner..aku kan baru belajar buat blog nie.. ko ajar ler..