Kami:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Koleksi gambar

gambar-gambar nie aku dapat dari kamera abang samsul.. ( ayah ammar ).. ada banyak plak gambar aksi ammar.. so, nak berkongsi ngan adik beradik ipar duai.. ha, korang tengok la gambar dak ammar nie..ini la kejenye.. kalau ibu main game, dia sibuk nak main komputer juga..



bila tengok gambar ni, muka ammar ni takde la banyak beza ngan masa dia kecik2... cuma dulu tembam skang dah kurus sikit..
yang nie apa plak kejenya.. mesti ammar sibuk nak ikut ayah g kat bas...
ada hati nak bawa bas... stereng tu besar la ammar...
Wah!!! yang nie seronok betul si ammar...
dok diam2..ayah nak bawak.. (kunun2 jer la tuh..ntah bergerak ke tak bas tu..huhuhuhu)
naik motor la pulak... isk..ada kain buruk lak kat sini...
buang kain buruk nie.. kotorr... hehehhe
vvrrrooommmm...
kakak nana nie nak g skolah atau baru balik sekolah nih? sempat riba ammar..
apa yang kakak nana belek tu? kuku ammar panjang ker?
Nangis pulak... ntah apa la yg ammar tak puas ati tu..

main belon atas katil ibu ayah..



main buai dalam rumah...
dengan abang daniel.. samaplak pakai baju upin & ipin...
Panjat katil...
baru sudah mandi... (umang ai.. dasatnya ibu lilitkan towel kat badan ammar.. cam nak g mandi kat pantai..huhuhuh)

tido...
suka betul main atas katil..
isap puting la pulak... ini bukan puting ammar tau.. ini iskandar punya... ini mesti kes, ammar mendengki la nie... ammar bukannya jenis yg berputing... mmmm...ammar..ammar..
lawa naa la berputing tu...
ini la dia iskandar... anak kawan opis aku jugak..Shahlin Erdayu.. sib baik kawan aku nie pun gile-gile cam aku.. kalau la shahlin jenis yg berkira, jenuh la aku.. mesti perang jer manjang.. huhuhhuhu..
ini apa hal plak nangis beria-ria nie?
main atas katil lagi..
oooo... baca buku.. ingat main apa atas katil... ammar naikk kete, iskandar naik walker...

2 ulasan:

Ietams berkata...

tang balut lengkap dgn towel tu kelaka.. muahahaha

mila80 berkata...

hahha...memang kelakar..