Kami:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lega...

hihihi... lega dah skang nie...
dah takde debar-debar...
dah bleh seronok-seronok...
skang masa untuk berdoa & bertawakal kepada ALLAH s.w.t
jika sudah ketentuan 'itu' adalah rezekiku, takkan kemana...
dan jika 'itu' bukan rezekiku, tentulah ada hikmah disebaliknya... dan aku redha..
sebenarnya aku baru abis interview kat S... seremban tadi..
siap ada ujian pancaindera.. calon ada 30orang... ada yang dah berkhidmat ngan kerajaan & ada yang penganggur... calon perempuan tak ramai.. 8 orang sahaja.. dan salah sorangnyer aku kenal..kawan opis lama.. (opis TWP- ita mesti kenal punya la.. si Niza)
so, tadi panel penemuduga 2 orang.. baik orangnya.. sib baik aku lepas ujian pancaindera.. yela..aku kan rabun jauh... kena la tanggal c.lense tadi.. aku orang yg ke 3... 2orang yang awal lelaki.. kiranya aku calon pertama perempuan.. masuk kul 10pagi.. kuar kul 10.30pagi... lepas turn aku tadi turn si Niza plak.. sempat la Niza jumpa hubby aku sementara nunggu break coz panel nak minum jap.... yela..kami bertiga kan 1 opis dulu... (citer lama TWP)
kenangan sumer tu...
dan yang penting, skang aku dah lega..
lega sangat...
huh!
lega sungguh lah...
:-)

2 ulasan:

Ietams berkata...

tak sangka leh jumpe ek,
mane dia skrg

mila80 berkata...

Niza skang keje kat Hospital Kuala pilah.. dia kat kaunter hasil.. budak tu da nak kawin bulan 5 nie.. dia dapat org Machang, Kelate...