Kami:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

RiNDu..

next week aku kena g kursus la plak.. aduhai.. rasa malas betul la.. sebab kena bermalam kat sana.. idak la jauh sangat nak g kursus tu.. tapi itu la.. nak menpuh 4 ari TANPA ammar & hubby.. tidakkkkkkkkkkk.... tapi tetap kena pergi jugak... aku stat kursus 16.3.2009 hingga 19.3.2009.. kat PD Golf & Country Club.. dan yang paling tak bestnyer.. 18.3.2009 tu besday Ammar yang pertama... alahai.. belum g kursus lagi dah mula rasa rindu kat Ammar Muktafi nih! dasat sungguh la penangan Ammar Muktafi ni.. bila

tengok gambar ammar lagi la buat ati mama rindu giler...

(nie masa ammar umur 3 bulan. semangat kan?)


(yang nie pulak, masa Ammar umur 5 Bulan)



(yang nie pulak, gambar terbaru ammar.. tengah sedap tido.. )

oh..rindunyer.. belum apa-apa dah rindu kat ammar...

4 ulasan:

Brea berkata...

Your baby is ADORABLE! hope you can read this, sorry I don't speak your language. But I just had to comment on how cute your baby was.

mila80 berkata...

Thanks a lot Brea..

tshirtBelang berkata...

Titipan dari Anis, Faruk & Addin,

Kiranya Hari Lahir Addin ngan amar tak jauh beza. Addin lahir 22.3.2007

Senang-senang, datang la rumah yaa...

mila80 berkata...

iyer... anak kita mmg beza 1 tahun.. hehehhe.. kejap jer kan anak kita da besar..
(besar la sangat.. baru 1 & 2 tahun.. hehehe)