Kami:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selamat Hari Lahir... Mak, Abang & Adik

ahad = 8.3.2009: Arini Besday mak yang ke-55... semoga panjang umur, murah rezeki & gembira selalu buat mak tersayang... Abang & adik numpang sama la kek besday mak coz tarikh diaorang dekat2 ngan mak jugak.. kek di bawah ditaja oleh Ipok..
yang baju kuning tu 'ano'..adik aku yang kemalangan bulan 10 tahun lepas... (dugaan untuk dia & family aku..kaki dia da kena potong..) yang berkain pelekat tu atok ammar.. abah aku.. yang baju biru tu laki Ipok..si emy..
ammar yang memang tak menyempat bila tengok makanan sibuk nak capai kek yang masih belum dipotong.. kena gak selepuk dua dari aku.. bila da kena lepuk tu, apa lagi..menangis la dia.. kat bawah nie, aksi ammar yang entah kenapa tak reti makan pakai tangan & tak sempat papa nak suapkan kek kat mulut dia.. ammar makan dah macam yayau dia plak..
sempat nengok kat mama... comotnyer anak aku..
bila sumer orang gelak tengok cara ammar makan, pandai plak ammar sengih sama tu.. tayang gigi & mulut dia yang comot ngan kek.. sedap sangat agaknya kek tu kat tekak dia..

2 ulasan:

Ietams berkata...

cemane leh accident tu la?

mila80 berkata...

accident masa dia kat kedai makan kat PD.. ada cina mabuk langgar..