Kami:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

kursus Manual Prosedur Kerja & Fail Meja

last week.. aku g kursus kat Intan, jalan elmu.. kursus MPK & FM dari 25-28 mei 2009. aku tak dok hostel..aku berulang dari kuarters klia tiap ari.. idak la jauh mana pun rasanya.. tapi dek sebabkan jalan jem yang amat..terasa betul ke'tension'an...(tiap ari balik umah makan 650+panadol..sakit kepala..mmg tak masuk ngan jiwa keje kat KL nih.. sib baik aku keje kat KLIA, jalan besar siap 3 lane utk 1way, kete tak banyak.. pendek kata mmg tak penah ada masalah jem ler..) kelas MPK & FM ok tersangat-sangat.. ngan kawan2 baru yang bleh tahan giler2 otak cam aku.. ini la antara pemandangan semasa sepanjang kursus.. masa nih kami semua dok kat makmal komputer.. sibuk menyiapkan latih amal..
ini la dia antara ahli kumpulan 'pentadbiran' untuk latih amal FM.. kat sebelah kanan aku tu, kak Za dari HTAA,Kuantan.. yang sebelah kiri aku tu.. Nurul dari SPRM,WPKL..yang ujung posing manja tu...Kunin dari Kem.Kesihatan, Putrajaya.. mmg best ar kenal ngan korang... sib baik kursus 4 ari jer..kalau 2 minggu, entah apa la yang kita buat gaknye..hehhehe.. so, kengkawan.. keep in touch tau..
ni gambar semua peserta kursus bersama dengan urusetia dan tenaga pengajar...dah lama tak g kursus..sekali g kursus..seronok jugak...yang tak seronoknya..kena hadap jem 4 ari.. camner la orang yang keje kat KL nun? korang tak tension ker hadap jem? apa petua korang nak elakkan tension tu?

2 ulasan:

Kutip berkata...

Salam..

Bolehkah sekiranya sy ingin meminta 'puan mama' utk mendapatkan maklumat tentang kursus manual prosedur kerja & fail meja tersebut..

Jika dpt diberikan salinan nota juga amatlah berterima kasih kerana sy ingin melengkapkan kajian sy terhadap kursus tersebut. TQ.

mila80 berkata...

to kutip: Nak maklumat yg macam mana tuh? Nota Ada.. nak bagi macam mana ek?