Kami:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Majlis Pertunangan Nurra

21 Jun 2009 - arini, Kakchik @ Nurrafidah @ Auntie Nurra bertunang ngan buah atinya si Asri.. dikesempatan berblog nie.. mama pun sama sibuk la nak mengabdikan peristiwa penting dalam family mertua aku nih..

SeLaMaT BeRTuNaNG

Nurrafidah
&
Asri


sempat posing kat bilik.. ada macam2 posing.. dan dalam banyak-banyak gambar, ini la gambar yang paling aku suka.. nampak cantekkk sangat....
aku & Nurra
pihak lelaki dari Felda Bukit Jalor sampai di Batang Jelai pada pukul 12.30 tengahari...
wakil pihak perempuan tengah mengira jumlah duit hantaran yang diberi oleh pihak lelaki..
acara menyarung cincin...
Nurra mencium tangan bakal mak mertuanya...
akif & mamanya..
ammar salam & cium tangan auntie Rara...
sireh junjung yang tak berapa nak berjunjung hasil tangan aku...
Nurra bergambar dengan hantaran-hantarannya...

Nurra bergambar bersama keluarga pihak lelaki...
Nurra bersama mak, abah & akif
Nurra bersama Angah & wife
Nurra bersama Iwan & Asmah
gambar ammar??? hmmmm..sepanjang majlis nie berjalan..ammar leka dengan kompang.. asyik main.. baru nak amik gambar ngan auntie, ammar dah merengek nak tido.. dan ini gambar ammar lepas bangun tido.. menanyang gigi..
nota:
tak reti nak cerita banyak sebab bukan aku yang amik gambar2 nie sumer.. papa yang amik gambar2 nie.. nak me'reka' cerita bukannya senangkan... hehehhe kang lain pulak jadinya nanti... so, layan gambar jer la yer.....

3 ulasan:

cairellneezarm berkata...

saya tiada...cdey~~ huhu T_T

bang lang pn xde ke kak?

SeMuA tEnTaNg KiTa berkata...

... wahhh... meriah nya majlis pertunangan.. mcm manjli akad nikah lak..

..:: akmahisyam ::..

mila80 berkata...

to izam:
alang ada..lupa nak upload gambar alang.. cuma along jer yang tak bergambar ngan kak chik.. along sibuk jadi cameraman..

to akmahisyam:
meriah sebab Auntie Rara tu anak perempuan tunggal... itu yang meriah sakan tuh..